Interdisciplinarni čas

Interdisciplinarni čas u Savremenoj: Učenici povezali znanja iz istorije i biologije

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII / 25.12.2019

Interdisciplinarni čas u Savremenoj: Učenici povezali znanja iz istorije i biologije

Učenici V razreda Savremene osnovne škole su u ponedeljak, 16. decembra, imali posebno zanimljiv interdisciplinaran čas na kome su učili o prirodnim materijalima, istovremeno su sticali i povezivali znanja iz istorije i biologije, imali priliku da ih praktično primene i testiraju naučeno.

Prikaz Starog Egipta kroz skulpture od gline

Pored nastavnica istorije i biologije, koje su im govorile na temu „Prirodni materijali”, sa savremenim osnovcima se ovoga puta družila i učenica Savremene gimnazije Natalija Stanković, koja je za njih pripremila zanimljivo edukativno predavanje i igru asocijacija u skladu sa ovom temom. Nakon toga su učenici imali priliku da provere i primene znanje koje su stekli, te su od gline pravili različite skulpture kojima su prikazali za šta su sve stari Egipćani koristili glinu – jedan od materijala koji se može naći u prirodi. Savremeni petaci su ovaj projekat radili u grupama, a zatim su predstavljali svoje skulpture „komisiji”, koja se sastojala od nekoliko nastavnika Savremene osnovne škole i učenika prvog razreda.

Dobijali su bodove na osnovu tačnosti činjenica koje su koristili za izradu projekta, umeća i izgleda samih skulptura, a nakon toga su izabrani pobednici. Čestitamo pobednicima i pohvaljujemo sve učenike koji su učestvovali!

Znanje se deljenjem uvećava

Svi učenici su se odlično snašli u ovom zadatku i uspešno su savladali važne lekcije. Posebno im se dopalo to što je čas bio multidisciplinaran i što su na njemu povezali znanja iz više različitih oblasti, a zapravo su kroz to uvideli koliko je sve u prirodi povezano, ali i koliko društvo zavisi od prirodnih resursa i njihove dostupnosti. Pored toga, ovo nije jedini projekat na kome su radili sa starijim drugarima iz Savremene gimnazije, već jedan od čestih, što je velika prednost škola u sistemu „Savremena” – razmena i povezivanje znanja koje se time samo uvećava.


Leave a Comment