Da saznate više informacija o slobodnim mestima, pozovite nas ili ćemo mi kontaktirati s vama nakon što popunite prijavu.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/09/Tehnologija-u-obrazovanju-Edu-aplikacija-817x270.png)
Edukativne aplikacije za sve uzraste
Interaktivno učenje kroz sliku i zvuk
Specijalno prilagođene razvoju i potrebama učenika različitih uzrasta edukativne aplikacije omogućavaju vašem detetu da na napredan i savremen način savladava lekcije. Uz pomoć slike, zvuka i grafike u službi znanja, učenik od malih nogu stiče ljubav ka učenju i upoznaje se sa edukativnom ulogom i potencijalima pametnih uređaja.
Zabavne aplikacije za učenje koje se koriste u O. Š. “Savremena”
Motion Math predstavlja inovativni model za upoznavanje sa osnovama matematike kroz vizuelno bogat i zabavan sadržaj. Ova aplikacija za matematiku predstavlja kombinaciju igrica i fizičkog game-play-a povezuje mišićnu memoriju deteta sa sadržajem i tako olakšava razumevanje i usvajanje osnovnih matematičkih pojmova kakvi su: brojanje, merenje, oblici. Igre ne zahtevaju čitanje, lake su za rukovanje i čine da vaše dete zavoli matematiku od malih nogu.
![Math aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Math-slika.png)
![bee bot](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/beesajt.jpg)
Bee-Bot su specijalno osmišljeni roboti-pčelice za edukativnu upotrebu kod dece. Šareni, laki za rukovanje, oni donose uzbuđenje i radoznalost, a vaše dete obožavaće da uči uz njih. Zahvaljujući različitim dodatnim materijalima i kurikulumima sa preko 100 lekcija, učenik pomoću Bee-Bot-a stiče znanja iz različitih oblasti od matematike: prepoznavanje oblika, brojanja, preko maternjeg i stranog jezika pa sve do prirode i sveta koji okružuje mališane.
Daisy the Dinosaur je simptaični dinosaurus koji voli da pleše i istovremeno uči vaše dete osnovama programiranja – najtraženijoj i najprofitablnijoj veštini današnjice. Učenici pomoću jednostavnog drag and drop interface-a upravljaju njime kroz različite izazove. Na ovaj način vaše dete će početi da razumeva objekte, događaje, povezanost pokreta i lika na ekranu.
![Dino](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Dino.png)
![Kodable aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Kodable-slika-260x120.png)
Kodable aplikacija kreirana je za decu uzrasta od 4 do 10 godina sa jednim ciljem: da vaše dete nauči osnove kodiranja kroz zabavu i edukativne igre. Posebna pogodonost jeste što se na ovaj način stiču znanja i iz jezika i matematike, a roditelji mogu da je koriste zajedno sa decom čak iako nisu nikada ranije kodirali. Korišćenjem ove edukativne aplikacije dete jača svoje kritičko mišljenje, komunikaciju, kreativnost i saradnju sa drugima.
Scratch Jr. omogućava učeniku da pravi sopstvene interaktivne priče i igre. Dok na taj način ispoljava svoju kreativnost, dete istovremeno uči da rešava probleme, kreira projekte i sarađuje sa drugarima. Učenik sastavlja blokove koji predstavljaju linije koda i tako omogućava junacima igrica da se kreću, skaču, pevaju. Takođe kreira i izgled junaka, pa mu tako pozajmljuje svoj glas ili svoju sliku. Ova edukativna aplikacija specijalno je napravljena da podstiče socijalni, kognitivni, lični i emotivni razvoj učenika uzrasta od predškolskog do srednje škole.
![Scratch aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/scratch-slika-265x125.png)
![iMovie aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Movie-slika1.png)
Zajedno sa drugarima i vaspitačima vaše dete pomoću iMovie aplikacije kreira zanimljive video priče o različitim temama od toga kako je provelo dan u školi, preko novih stvari koje je naučilo do beleženja rasta i napretka biljaka koje gaje u učionici. Posebno zanimljiva aktivnost jeste pravljenje kratkog filma: učenici imaju jasno podeljene uloge – dok jedni glume, drugi snimaju, treći kreiraju scenografiju. Vaše dete razvija kreativnost dok se zabavlja sa svojim vršnjacima.
Greenscreen omogućava učeniku da pravi kratke filmove, reportaže i priloge. Efekat zelenog ekrana koristi se u filmovima kako bi stvorio utisak da su glumci na drugoj planeti ili da se voditelj vremenske prognoze nalazi ispred mape. Na ovaj način učenik obrađuje različite teme – od vremena, preko zanimljivih gradova i pejzaža do života na drugim planetama; on se javlja sa meseca, iz pustinje, sa mora i kopna – gde god ga uzbudljivi svet učenja odvede. Njegova mašta i kreativnost ovde nemaju granice!
![greenscreen aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/green-slika.png)
![skitch](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/skitchlogo4c-244x100.png)
Skitch aplikacija omogućava nastavnicima da predstave učenicima na živopisan način različite lekcije: brojanje i oblike, učenje reči kroz slike, prirodne fenomene. Zahvaljujući mogućnosti crtanja po fotografijama Skitch dozvoljava vašem detetuda ispolji svoju kreativnost i kroz interakciju bolje razume predstavljene objekte.
Explain Everything daje nastavnicima mogućnost da detetu na interaktivan i što zanimljiviji način približe ono što predaju. I više od toga: učenik zajedno sa njima može da snima sopstvena objašnjenja o tome kako se nešto koristi. Na taj način dete bolje pamti novonaučene stvari jer ih, prezentujući vršnjacima, istovremeno samo usvaja i lakše razume.
![explain everything aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/explain-everything-slika.png)
![edu creations aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/edu-creations-slika.png)
Educreations omogućava nastavnicima da snime kratke, interaktivne, zabavne priče koje predstavljaju rezime onoga što je dete učilo. Lekcije je moguće gledati bilo gde i bilo kada – u učionici, kod kuće, u smartbusu, na raspustu ili preko vikenda. One su animirane i interesantne tako da će ih učenik rado gledati, a ono što je naučio dugo će pamtiti. Pored novog znanja, dete će uz ovu aplikaciju početi da stvara i svoju informatičku pismenost.
Google aplikacije za učenje i obrazovanje
Google aplikacije za obrazovanje imaju za cilj da poboljšaju nastavni proces tako što će olakšati pristup edukativnim materijalima, omogućiti projektnu nastavu i ubrzati komunikaciju sa učiteljima i nastavnicima. U zavisnosti od uzrasta u nastavi se koriste email i chat, zajednički disk za čuvanje dokumenata, aplikacija za postavljanje/predavanje zadataka, kalendar sa važnim datumima u životu škole, odabrani veb sajtovi. Svaki učenik O. Š. “Savremena” dobija svoj nalog putem koga pristupa svim Google aplikacijama koje škola koristi.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/googleearth_maps.png)
Google Earth i Google Maps aplikacije pomažu učenicima da bolje savladaju lekcije iz geografije. Kretanjem po mapi, zumiranjem, korišćenjem reljefnog pregleda i Street View-a, kao i čitanjem informacija o različitim zemljama, njihovom položaju, klimi, flori i fauni, učenici na interaktivan način sagledavaju ono što im se predaje i gradivo pamte duže.
Google Drawing omogućava učenicima da ovladaju geometrijom. Istovremeno kroz crtanje različitih oblika i dijagrama deca se uče kako da obogate svoje referate, prezentacije, da istaknu različite delove u svojim nastavnim materijalima. Tako proces učenja postaje interaktivniji i efikasniji. Ono što je nekada bilo podvlačenje sada je Google Drawing, samo sa daleko većim mogućnostima. Istraživanja su pokazala da učenici koji na ovaj način imaju interakciju sa gradivom, bolje pamte i lakše razumevaju lekcije.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/google_drawing.png)
I-pad aplikacije u nastavi
I-pad uređaji koji koriste učenici O. Š. “Savremena” predstavljaju svojevrsne elektronske sveske koje učenje čine lakšim, zanimljivijim i interaktivnijim. U zavisnosti od uzrasta I-pad dolazi sa instaliranim aplikacijama koje se koriste u nastavi.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/3dcell_brain_bones.png)
I-pad aplikacije za biologiju kakve su 3D Cell, 3D Brain i 3D Bones, omogućavaju učenicima da se u potpunosti i slikovito upoznaju sa ljudskim telom, njegovim sastavnim delovima: ćelijama, mozgom i kostima, kao i načinom njihovog funkcionisanja. Zahvaljujući ovim aplikacijama časovi biologije su ilustrativni, interaktivni i nezaboravni.
I-pad aplikacije za matematiku PCalc Lite, iMathematics, Photo Math, Mathletics, Geometry Pad i Geometry Construction Tutor omogućavaju učenicima da se na efikasan i zanimljiv način upoznaju sa matematičkim oblastima: aritmetikom, algebrom i geometrijom. Uz ovakve podsticaje matematike ne predstavlja bauk već nešto što učenici O. Š. “Savremena” sa zadovoljstvom rade.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/mathapps.png)
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/chemistry_apps.png)
Još jedan predmet od koga su ranije učenici zazirali, uz pomoć I-pad aplikacija postaje nešto što učenici sa nestrpljenjem iščekuju. Aplikacije kao što su Chem Crafter, Periodic Table, Elemental i Chemist Free čine hemiju zabavnom i interaktivnom. Bilo da grade svoju laboratoriju ili učestvuju u kreativnim eksperimentima učenici na podsticajan način usvajaju važna znanja iz ovog predmeta.
Aplikacije za učenje kao što su History of the World, WWII Lite: History Challenge, European Exploration, Five Thousand Years, Learn World Geography i Museums of the World podržavaju učenje istorije i geografije i pomoću njih učenici stiču znanja iz određenih istorijskih epoha, otkrivaju nove svetove u istraživačkim ekspedicijama, upoznaju se sa starim civilizacijama. U isto vreme deca imaju prilike da se obaveste o glavnim gradovima, svetskim rekama, planinama i jezerima kao i da virtuelno posete svetske muzeje i vide dela umetnika iz različitih zemalja i epoha.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/istorijaigeografija.jpg)
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/jezici.jpg)
Najzastupljeniji jezici u Savremenoj su srpski i engleski. Pored raznovrsnog nastavnog materijala na časovima engleskog jezika koriste se i aplikacije za online učenje, koje olakšavaju usvajanje ovog jezika: Dictionary, Kindle, Inkling, TED, TED Books i Audible.
Učenje ostalih jezika podržano je aplikacijama kakve su Duolingo, Learn with Babbel i Bilungual Dictionaries.
I-pad edukativne aplikacije za usvajanje znanja iz IT-ja kakve su Treehouse, Udacity, Hopscotch, Swifty i Emaze omogućavaju našim učenicima da se upoznaju sa osnovama veb dizajna i divelopmenta, razvoja aplikacija, baza podataka i kreiranja video igara. Na taj način učenici stiču informatičku pismenost i upoznaju se sa jednom od najprofitabilnijih oblasti današnjice.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/itaplikacije.jpg)
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/izvrnute-ucionice.jpg)
Aplikacije iz “Izvrnute učionice” čine učenje zabavnim kao gledanje edukativnih emisija na televiziji. Khan Academy kursevi donose nezaboravne lekcije iz matematike, biologije, hemije, fizike, umetnosti, istorije, IT-ija, muzičkog… koje će učenici zauvek pamtiti. Tu je takođe i Coursera sa kursevima iz najrazličitijih oblasti koji će pobuditi razdonalost učenika i naučiti ih važnim stvarima.
Interaktivni kvizovi za proveru znanja
Napredak vašeg deteta redovno se proverava različitim metodama propisanim planom i programom. Međutim tu su i zabavni načini provere znanja zbog kojih učenici O. Š. “Savremena” nikad ne strepe od ispitivanja. Aplikacija Edmondo postavlja istraživačke zadatke učenicima, angažuje ih da učestvuju u edukativnim igrama, da se takmiče u kvizovima i diskusijama.
Kahoot dozvoljava učiteljima i nastavnicima da na kraju svake lekcije naprave online kviz koji svi učenici mogu raditi istovremeno i upoređivati svoje rezultate.
Ispitivanje nikad nije bilo zabavnije.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/11/eduigre.jpg)
Radoznala deca – uspešni ljudi
Raznovrsne edukativne aplikacije imaju za cilj da nastavni proces učine interaktivnim i omoguće detetu da bude njegov aktivni sudeonik tako što će biti angažovano i zainteresovano. Uz različite pristupe učenju koje ove aplikacije donose kao i kroz mnoštvo oblasti koje pokrivaju budi se i podstiče učenikova radoznalost koja razvija u njemu celoživotnu ljubav za učenjem i upoznaje ga sa alatima koji mu omogućavaju kasnije samostalno usavršavanje.
Krajnji rezultat su: Radoznala deca koja znaju kako da uče samostalno!