IT tehnologija u nastavi

IT U NASTAVI

za informatički pismene školarce

Nekada se opšta pismenost sastojala iz poznavanja pisanja i računanja, ali za uspeh u 21. veku, pored toga, neophodna je i digitalna pismenost koju je doneo razvoj informacionih tehnologija. To više nije budućnost, već sadašnjost. Stoga učenici moraju od najranijeg uzrasta da usvajaju osnove digitalne pismenosti.

U Velikoj Britaniji o programiranju, tehnologiji i internetu uči se već od pete godine, a Savremena osnovna škola kroz akreditovane programe i saradnju sa partnerskim institucijama svom učeniku daje digitalno obrazovanje koje će mu pomoći da postane tražen stručnjak u 21. veku.

OSNOVE PROGRAMIRANJA

Učenici Savremene osnovne škole imaju priliku da zakorače u svet programiranja na zabavan i uzrastu prilagođen način i upoznaju se sa njegovom zanimljivom stranom.

Programiranje pomaže vašem detetu da od malih nogu usvoji važnu veštinu neophodnu za jedno od najtraženijih zanimanja 21. veka.

Međutim, kodiranje pruža i druge benefite – ono poboljšava razvoj „mekih veština” kao što su rešavanje problema, logičko razmišljanje i upornost.

Međunarodno istraživanje sprovedeno na uzorku od 11 miliona učenika utvrdilo je da su školarci koji su učili programiranje, osim kodiranja, savladali i druge važne veštine:

LOGIČKO POVEZIVANJE UZROKA I POSLEDICA
TEHNIKU REŠAVANJA PROBLEMA
VOĐENJE PROJEKTA: RAZLAGANJE VELIKIH IDEJA NA MALE ZADATKE
SARADNJU SA DRUGIMA I NAČINE DELJENJA IDEJA SA TIMOM
TEHNIKU UOČAVANJA I ISPRAVLJANJA GREŠAKA
UPORNOST U REŠAVANJU ZADATAKA

RAD NA RAČUNARU

Osim osnova programiranja, savremeni osnovci će imati priliku da savladaju i sve Microsoft Office programe, danas neophodne za svakoga ko traži posao. Uz to, učenici će dobiti i znanja iz obrade fotografija, web dizajna i računarskih mreža.

Po završetku školovanja, veštine vašeg deteta uključivaće i:

  • Windows
  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Photoshop
  • Illustrator
  • CorelDRAW
  • Računarske mreže
  • Uvod u HTML i CSS
Prijavite se

Upis za generaciju 2024/25. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »