Test za roditelje

Test za roditelje

Obrazovne institucije
Obrazovni servisi
Motivacija u nastavi

Motivacija u nastavi

Za uspešne i ostvarene školarce

U ranim godinama svog detinjstva, ali i kasnije, u pubertetu, dete upija sve što vidi oko sebe. Ono posmatra ponašanje roditelja, vaspitača i učitelja i formira svoju ličnost kopirajući njihov model ponašanja. Baš zbog toga se detetu mora pristupiti sa pažnjom i posvećenošću, ne samo kod kuće već i u školi.

U Savremenoj osnovnoj školi učitelji podstiču najmlađe na učenje i otkrivanje sveta u sigurnom okruženju, koristeći najsavremenije metodičke pristupe i Montesori principe, što dovodi do vidljivih rezultata:

  • Neguje se dečja ličnost.
  • Podstiče se detetovo interesovanje za različite oblasti.
  • Školarac učenje doživljava kao zabavan i prirodan proces.

Neki od načina na koji se školarci u Savremenoj osnovnoj školi podstiču na učenje:

1. Individualni pristup svakom detetu

Učitelji i nastavnici Savremene osnovne škole posmatraju svako dete i uočavaju njegove specifične potrebe i interesovanja i ohrabruju ga da ih dalje razvija.

2. Dete ima slobodu da istražuje u različitim prostorima dok god je sigurno

Učeniku se dozvoljava da nezavisno i samostalno istražuje u okviru škole, čime se neguje preduzimljivost i aktivan odnos prema svetu. Pritom se vodi računa o bezbednosti i sigurnosti svakog deteta. Vaš školarac samostalno istražuje u sigurnoj i bezbednoj sredini.

3. Praktične i senzorne aktivnosti

Uz korišćenje prirodnih materijala i predmeta prilagođenih uzrastu, učenici se podstiču na što više praktičnih aktivnosti: najmlađi prave jednostavne stvari kojima ulepšavaju prostor u kom borave i održavaju svoj kutak za igru i učenje, stariji sade drveće u školskom dvorištu i uređuju školski enterijer na sekcijama i radionicama… A svi zajedno usvajaju principe lepog ponašanja, drugarstva i brige za druge. Dete se u Savremenoj osnovnoj školi oseća ispunjeno dok kreativno uređuje svoju okolinu.

4. Prostor i oprema prilagođeni najmlađima i najstarijima

Svaka učionica u Savremenoj osnovnoj školi posebno je dizajnirana u zavisnosti od uzrasta dece koja će u njoj učiti i predstavlja kutak u kom je sve po meri učenika. Anatomske stolice, police, ormarići i stolovi primereni rastu i razvoju učenika omogućavaju detetu da nesmetano obavlja svoje aktivnosti, dok oseća da se nalazi u svetu po svojoj meri.

5. Među najmlađima nema takmičenja – svi rastu zajedno

Umesto testova, ocenjivanja i razvijanja takmičarskog duha koji često čine da deca školu doživljavaju kao stres, u Savremenoj osnovnoj školi dozvoljavamo svakom detetu da razvije unutrašnji osećaj zadovoljstva kada nešto uradi dobro i da mu to bude glavna motivacija za dalje učenje. Najmlađi školarci jedni druge podstiču na uspeh i zajedno se raduju postignutim rezultatima, dok stariji rado ulaze u takmičarske duele u kojima pokazuju svoje znanje, spretnost i talenat.

Savremena osnovna škola je dečje carstvo u kom se školarci slobodno i zajedno razvijaju uz apsolutnu podršku posvećenih učitelja i nastavnika. Bez obzira na to u koji razred vaše dete ide, nastava i okruženje će biti posebno prilagođeni njegovom uzrastu i potrebama.

Prijavite se

Upis za generaciju 2019/20. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »