ERASMUS+

SAVREMENA UČESNIK MEĐUNARODNIH PROJEKATA U OKVIRU ERASMUS+ PROGRAMA

Erasmus+ je međunarodni program Evropske komisije, čiji je cilj obrazovanje, obuka i mobilnost mladih, kao i sklapanje saradnje sa institucijama i organizacijama iz oblasti obrazovanja mladih i sporta.

Erasmus+ pruža priliku mladim ljudima širom Evrope da studiraju, idu na obuku, volontiraju i nađu posao u inostranstvu. Cilj Erasmus+ programa su unapređenje i podrška razvoja na svim nivoima obrazovanja i obuke, jačanje veze između formalnog i neformalnog obrazovanja i učenja i poboljšanje saradnje između obrazovanja i tržišta rada.

ERASMUS+ PROJEKTI U SARADNJI SA SAVREMENOM 

CARE2LEARN

Projekat CARE2LEARN deo je međunarodnog programa Evropske komisije Erasmus+ i usmeren je na najmlađe i sam početak obrazovanja. Cilj programa Erasmus+ jeste obrazovanje, obuka i mobilnost mladih, kao i ostvarivanje saradnje sa institucijama i organizacijama u oblasti obrazovanja. Više o projektu

Brainfinity

Brainfinity” je već postao popularan u Srbiji kao nacionalno takmičenje u rešavanju problema. Vizija projekta je da se pomogne učenicima da razmišljaju kreativno i da samostalno rešavaju probleme, kako bi bili sposobni da uspešno prevazilaze najrazličitije izazove u svojoj budućoj karijeri. Više o projektu

Math&Move

Od oktobra 2022, Savremena osnovna škola je deo još jednog Erazmus+ projekta koji je pobedio na konkursu i koji finansira nacionalna agencija Francuske. Osnovni cilj projekta Math&Move je podizanje interesovanja i motivacije učenika za matematiku na nivou uzrasta učenika osnovne škole d 6 do 9 godina. Više o projektu

Najnovije vesti o Erasmus+ projektima:

SHTEAM kao logičan nastavak STEAM-a

OŠ „Savremena” poznata je po svojim nastojanjima da iz tradicionalnog sistema obrazovanja iskorači u neke modernije sisteme. Jedan od njih je STEM, kao i njegov stariji brat SHTEAM.

Interaktivna nastava matematike u mlađim razredima osnovne škole

Interaktivna nastava je savremeni nastavni sistem uz čiju pomoć se uspešno prevazilaze pasivnost učenika i odsustvo interakcija, sa kojima se često susrećemo u tradicionalnoj nastavi. 

Odrastanje i učenje kroz priče

Za većinu nas u delu uma lebdi sećanje na priče koje su nam roditelji pričali kada smo bili mali. Koje dete nije bilo zadivljeno i očarano ovim pričama?

Prijavite se

Upis za generaciju 2024/25. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »