Stručnost
Tim učitelja i nastavnika Savremene osnovne škole je brižljivo biran, uz posvećivanje posebne pažnje stručnosti. Celokupno nastavno osoblje poseduje visoka akademska dostignuća neophodna za rad sa decom. Međutim, to je samo minimum stručnosti koji je neophodan da bi neko postao učitelj ili nastavnik u Savremenoj.
Nastavno osoblje ove škole je svesno da biti vrhunski prosvetni radnik ne znači da se obaveze završavaju školskim zvonom za kraj poslednjeg časa. Naprotiv, učitelji i nastavnici Savremene su spremni da ulože sve svoje napore da bi se konstantno stručno osposobljavali i produbljivali svoje znanje kako bi u svakom trenutku bili najbolji mogući pred našom decom. I što je najbitnije od svega, za njih rad i usavršavanje ne predstavljaju nevoljnu obavezu. Oni jednostavno više od svega vole svoj posao i smatraju da je biti učitelj 24 sata dnevno i u učionici i izvan nje najlepša stvar na svetu.
Iskustvo
Učitelji i nastavnici su u Savremenu sa sobom doneli višegodišnje iskustvo sticano u privatnim i državnim školama. To veliko iskustvo im pomaže da se na lak način nose sa svim izazovima koji postoje u obrazovanju, a naročito u onakvom kakvo se sprovodi u Savremenoj osnovnoj školi, koje počiva na personalizovanim planovima i programima.
Takvo okruženje iziskuje od nastavnika da bude spreman da rešava mnogo više raznovrsnih problema u kratkim vremenskim intervalima i da u svakom trenutku odabere ispravan način pristupa i prenošenja znanja svakom detetu. Zbog toga je proces selekcije nastavnog kadra za Savremenu osnovnu školu bio dugotrajan i kompleksan, jer je posebna pažnja stavljena na posedovanje kombinacije radnog iskustva i spremnosti učitelja i nastavnika da prihvate personalizovanu nastavu na kakvoj se u Savremenoj insistira.