
Učionica bez zidova: petaci i šestaci Savremene uživali na Košutnjaku
Andjela Veljkovic / / Blog / 03.09.2025
Učionica bez zidova: petaci i šestaci Savremene uživali na Košutnjaku
Prvi septembarski izlet obojen druženjem, sportom, prirodom i posebnim iznenađenjem
Učenici petog i šestog razreda Savremene osnovne škole započeli su novu školsku godinu na poseban način – kroz tradicionalnu „Učionicu bez zidova“ na Košutnjaku. Ovaj izlet bio je prilika da se đaci druže, igraju i razvijaju timski duh, okruženi zelenilom i svežim vazduhom. Posebnu radost učenicima šetog razreda donelo je iznenađenje – druženje sa našim proslavljenim fudbalerom Aleksandrom Mitrovićem, koga su imali priliku da upoznaju i razgovaraju sa njim.
„Učionica bez zidova“ u Savremenoj predstavlja koncept učenja izvan školskih klupa – u prirodi i kroz praktične aktivnosti. Ona je postala lepa tradicija škole, koja se svake godine održava tokom prve nedelje septembra, kako bi đaci ušli u novu školsku avanturu opušteno, radoznalo i puni energije.

Sportske igre i timski duh
Na Košutnjaku su petaci i šestaci uživali u različitim sportskim aktivnostima koje su podsticale saradnju, međusobno poverenje i zajedništvo. Od ekipnih igara do individualnih izazova, svako dete pronašlo je aktivnost u kojoj se osećalo sigurno i zadovoljno.
Učenje kroz iskustvo u prirodi
Boravak u prirodi đacima je omogućio da uče na drugačiji način – kroz igru, pokret i druženje. Učenici su imali priliku da otkriju kako se znanje i veštine stiču i van školskih klupa, u realnom okruženju, razvijajući pritom kreativnost i samostalnost.
Susret za pamćenje sa Aleksandrom Mitrovićem
Za učenike šestog razreda ovaj izlet doneo je nezaboravan trenutak – upoznavanje i druženje sa Aleksandrom Mitrovićem, fudbalerom koga deca doživljavaju kao sportskog uzora. Mitrović je sa đacima podelio par motivacionih reči, fotografisao se sa njima i istakao značaj sporta, timskog rada i istrajnosti.
Tradicija koja povezuje generacije
„Učionica bez zidova“ već godinama okuplja učenike na početku svake školske godine i postala je simbol obrazovne prakse škole. Na ovaj način đaci se povezuju sa prirodom, učiteljima i vršnjacima, a istovremeno se gradi osećaj zajedništva i ljubavi prema školi.