Reakcije učenika na svim kreativnim časovima bile su sjajne. Učenici su navodili primere iz sopstvenog okruženja i kroz različite igre na času su ih logički povezali sa vrednostima koje promoviše projekat.
Na ovaj način se razvija i uloga modela ili „peer tutoring”, koji je posebno važan za mlađe uzraste. Ovaj projekat će biti nastavljen još jednom grupom radionica u toku drugog polugodišta sa sličnom temom i pristupom.
RAZVOJ KRITIČKOG RAZMIŠLJANJA I STICANJE PRIMENJIVIH ZNANJA
Radeći po programu globalnih perspektiva, učenici stiču znanja i veštine iz različitih predmeta i uče kako da ih objedine i primene prilikom rešavanja konkretnih zadataka i u realnim životnim situacijama. Oni saznaju više o aktuelnim i važnim globalnim pitanjima koja se tiču njihove sadašnjosti i budućnosti. Istražuju, donose sopstvene zaključke i izražavaju svoje mišljenje. Znanje koje na taj način usvajaju je savremeno, trajno i primenjivo.
Ovakav inovativni način rada postavlja „školsko” znanje u praktičan, realan kontekst. Učenicima omogućava da razvijaju nezavisno kritičko i problemsko mišljenje, kao i da jačaju svoje istraživačke, komunikativne i veštine timskog rada, što je neophodno za uspeh u školovanju, tokom studija i kasnije u karijeri.
Celokupan pristup i način rada u Savremenoj je drugačiji, inovativan, interdisciplinaran i kreativan, zbog čega, između ostalog, ona zavređuje mesto među Cambridge Global Perspectives školama.
Pored toga što je Savremena osnovna škola najsavremenija Cambridge osnovna škola u Srbiji, možemo se pohvaliti i da smo jedna od retkih Cambridge Global Perspectives škola u regionu. To znači da učenici imaju priliku da pohađaju jedinstveni, interdisciplinarni predmet Globalne perspektive i da zahvaljujući tome neprestano usavršavaju svoje veštine, razvijaju kritičko mišljenje i uče na kreativan način.
Pogledajte galeriju: