Kako izgleda jedan zanimljiv čas iz digitalnog sveta

/ / Blog, I-IV, Nacionalni, Uncategorized, V-VIII, Životne veštine / 02.12.2022

Kako izgleda jedan zanimljiv čas iz digitalnog sveta

Multidisciplinarni pristup u školskoj svakodnevici

Kada su nastavnici inventivni a učenici motivisani, svaki čas se lako pretvori u jedinstvenu kreaciju. U Savremenoj ne čekamo posebne prilike da kreiramo zanimljive časove.

Ovog puta, učenici II-2 imali su zadatak da kod kuće naprave prezentaciju o jednoj državi sveta i da otkriju zanimljivosti o njoj. Na taj način učenici su uvežbavali prezentacione veštine, ali su i bili podstaknuti da spontano povezuju znanja iz geografije, jezika, opšte informisanosti i informatike, pa je ovaj čas, osim istraživačkog, imao i multidisciplinarni karakter.

Pored toga što su stekli nova znanja, učenici su imali priliku i da se nađu u ulozi predavača. Čas je bio izuzetno zanimljiv, a vršnjačka edukacija se pokazala kao veoma uspešna metoda jer su mnogo toga zanimljivog naučili jedni od drugih. Svaki učenik je pristupio temi na svoj način, tako da su deca saznala više i o interesovanjima svojih drugara. Povezivanje znanja pobudilo je i dečju radoznalost, pa su sa časa svi otišli željni novih znanja i motivisani da nastave da istražuju.

U Savremenoj nam je jako važno da učenici usvajaju kako akademsko, tako i funkcionalno znanje, ali i da neguju kreativnost, pa su upravo ovakvi časovi odličan primer koliko je taj pristup u praksi inspirativan i uspešan.