Potom je počelo umetničko sastavljanje balona preklapanjem njegovih delova. Tako su za decu napravljena srca, mačevi, prelepi labudovi ili druge interesantne kreacije. To je bio svojevrstan poklon deci, koja nisu mogla da poveruju kojom brzinom se baloni mogu napumpati i oblikovati u mala umetnička dela. Sa tim zanimljivim poklonima koje su dobila deca su se igrala ceo dan i posle su ih odnela kući kao podsetnik na nezaboravan dan i neočekivanu aktivnost koju su imala u školskom dvorištu.
UČENJE KROZ ZABAVU DONOSI REZULTATE
Rezultati iz prakse pokazuju da je igra snažno motivaciono sredstvo, stoga je treba iskoristiti da bi se često složeno školsko gradivo lakše približilo učenicima. Razvoj kreativnog mišljenja, podsticanje slobode mišljenja, širenje okvira percepcije i izmeštanje od svakodnevnog i odlazak u maštu čini ne samo da učenici zavole školu već im pomaže i da kreativno prevazilaze različite školske obaveze.
Programska koncepcija vaspitanja i obrazovanja u najsavremenijim obrazovnim sistemima počiva na ideji da dete kroz igru uči, učeći se igra i na takav način izrasta u aktivno kreativno biće, budući da je igra i kreativni akt. Za današnjeg učenika, koji živi u vremenu interneta i video-igrica, nastavno gradivo koje se prepričava ne može biti zanimljivo. Učenjem kroz igru (recimo korišćenjem kviza, ukrštenice, rebusa, zagonetnih priča, dramskog prikaza i drugih aktivnosti koje u sebi nose elemente zabave i uzbuđenja) učenici bivaju motivisani i stvara se dobra atmosfera za rad. Ovakva praksa se sa uspehom sprovodi u Savremenoj osnovnoj školi, gde se sa učenicima radi u skladu sa njihovim potrebama.
To znači prevazilaženje koncepta u kojem se od učenika traži da mirno sedi u klupi i bude ozbiljan. Ispostavilo se da se tako formiraju „uspavani” učenici, koji uglavnom reprodukuju znanje, bez potrebe da o nekim pojavama i dešavanjima razmišljaju. U Savremenoj se nastoji da učenici budu zadovoljni tako što će učiti kroz igru, što dosadašnje generacije koje pohađaju Savremenu osnovnu školu i potvrđuju – ne samo brojnim rezultatima nego i glasnim isticanjem toga da vole svoju školu, odnosno okruženje u kojem se edukuju.