U ranim godinama svog detinjstva, ali i kasnije, u pubertetu, dete upija sve što vidi oko sebe. Ono posmatra ponašanje roditelja, vaspitača i učitelja i formira svoju ličnost kopirajući njihov model ponašanja. Baš zbog toga se detetu mora pristupiti sa pažnjom i posvećenošću, ne samo kod kuće već i u školi.
Kada je reč o motivaciji za učenje, u Savremenoj osnovnoj školi učitelji podstiču najmlađe na učenje i otkrivanje sveta u sigurnom okruženju, koristeći najsavremenije metodičke pristupe i Montesori principe, što dovodi do vidljivih rezultata:
- Neguje se dečja ličnost.
- Podstiče se detetovo interesovanje za različite oblasti.
- Školarac učenje doživljava kao zabavan i prirodan proces.
Motivacija za učenje je nešto o čemu se mora voditi računa od malih nogu, jer deca veoma rano počinju da formiraju navike i potrebno ih je na vreme motivisati kada je reč o njihovim školskim obavezama i aktivnostima.
Zadatak svih zaposlenih u našoj školi jeste da se postigne što veća motivacija učenika kako bi se obezbedila fokusiranost na zadatke i postigli što bolji rezultati u radu.
KAKO MOTIVISATI UČENIKE
Večito pitanje svih roditelja jeste kako motivisati dete da uči. Motivacija učenika jedan je od primarnih zadataka svih zaposlenih u Savremenoj osnovnoj školi i roditelji mogu da budu sigurni da će njihovo dete biti na odgovarajući način usmereno da samostalno uči i obavlja većinu svojih školskih obaveza.
Vreme koje deca provedu u školi koristi se na izuzetno kvalitetan način. Ne samo da se znanje usvaja na nov i zanimljiv način već se kod dece razvijaju i dalja interesovanja za sticanjem novih znanja i motivacija za učenje.
Neki od načina na koji se školarci u Savremenoj osnovnoj školi podstiču na učenje: