Na sekciji robotike osnovci upoznali robote i uplovili u svet programiranja

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII / 25.09.2019

Na sekciji robotike osnovci upoznali robote i uplovili u svet programiranja

Osnovci Savremene imali su prvi čas robotike, koju će tokom školske godine voditi nastavnici Milić Vukojičić i Saša Ivakić.

Već na prvom času učenici su upoznali svog omiljenog MiRo-E robota, koga su prihvatili kao svog robota prvenca i „školskog ljubimca”, a pored svih njegovih mogućnosti, ovaj robotić je učenike oduševio i time što reaguje na dodire.

Pametan i druželjubiv MiRo-E i ostali roboti u revlucionarnom STEM učenju u Savremenoj

MiRo-E i drugi roboti dizajnirani su specijalno za interaktivnu nastavu u školi i prilagođeni su svim učenicima – podstiču njihovu kreativnost i pomažu im da na realnim primerima i kroz igru nauče osnove robotike. Umiljati MiRo-E robot reaguje na pokrete i glas, a radoznali učenici su uz pomoć nastavnika saznali i kako je to moguće, čime su zakoračili u svet programiranja.

Učenici su oduševljenje pokazali i kada su saznali to da neće samo upravljati robotima već i da će naučiti da ih konstruišu:

Novi robot Miro je super! Jedva čekam da vidim šta sve može i da upoznam i druge robote i naučim kako rade.  

Science, Technology, Engineering, Maths – u savremenoj nastavi svaki od ovih predmata predstavlja deo celine nastavnog plana, a upravo na časovima robotike kombinacija matematike, nauke i tehnologije prilagođena je školarcima. Kroz interdisciplinarni pristup učenicima je omogućeno da ove predmete međusobno povezuju i stečeno znanje primenjuju upravo i u praksi.

STEM koncept zasniva se i na učenju kroz igru i na realnim primerima, a kod učenika podstiče:

  • multidisciplinarnost;
  • kreativnost;
  • kritičko razmišljanje;
  • timski rad i komunikaciju.

Sekcije u Savremenoj – temelj za sticanje veština 21. veka

Pored robotike, informatičke sekcije i drugih na kojima osnovci uče osnove programiranja i ulaze u zanimljiv svet dizajniranja igara i konstruisanja robota, tu su i druge sekcije na kojima se otkrivaju mali talenti i gde učenici usavršavaju različite veštine, timski se organizuju, produbljuju prijateljstva i stiču mnogo novih znanja koja primenjuju i u praksi.

Brojne sekcije koje pohađaju učenici u Savremenoj podstiču razvoj individualnosti i kreativnosti svakog deteta, što doprinosi razvoju njihove celokupne ličnosti.