Naši crteži postaju živi i veseli, a mi sa njima pametniji

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Kreativna učionica, Nacionalni, V-VIII / 20.10.2020

Naši crteži postaju živi i veseli, a mi sa njima pametniji

Savremeni osnovci imaju neobičnu privilegiju da svoje crteže maltene ožive

Uz kreativne časove koji su prilagođeni potrebama deteta, nastava u Savremenoj je podržana raznovrsnom, najsavremenijom edukativnom tehnologijom.

Tableti koji se koriste u nastavi čine da crteži učenika ožive kroz ubedljive trodimenzionalne prizore. Upravo je korišćenje 3D bojanke jedna od omiljenih aktivnosti, jer nacrtane scene podstiču kreativnost i učenje.

Učenici Savremene dobijaju jedinstveno obrazovno iskustvo koje ih priprema za uspeh u 21. veku. U podsticajnom okruženju za kompletan razvoj učenika jedna od omiljenih aktivnosti jeste kreativna i edukativna upotreba programa za uvećanu realnost, koja učenike čini zaista radosnim, a na kraju dana i pametnijim.

U prilog tome izdvajaju se časovi na kojima se upotrebljava 3D bojanka. Tada učenici uzbuđeno čekaju i nadaju se iznenađenju – šta će se dogoditi onda kada završe crteže. Znaju da se tu priča ne završava. Njihova kreativnost će se isplatiti – crteži oživljavaju. Ako se držimo onoga da slika vredi više od hiljadu reči, njihovi radovi zaista govore. Pogledajte kako izgleda stvarno drugačiji čas u Savremenoj.

Kada figure postanu trodimenzionalne, a nacrtane scene digitalne, to dodatno podstiče kreativnost i učenje. Ali i maštu. Zamišljeni superheroj, životinja, predmet ili apstrakcija čini da se ojača mašta – tako važan aspekt ličnosti. Sem toga, vreme provedeno u zajedničkom druženju na ovaj način uvek se isplati i prepričava.

A to je samo jedan segment rada i razmišljanja u Savremenoj. Pred učenicima je još mnogo edukativnih, interaktivnih i zanimljivih radionica gde oni kroz igru usvajaju nova znanja. I sve to uz primenu najsavremenije tehnologije.

Edukacija u najsavremenijoj školi u regionu počiva na dobrim idejama

U Savremenoj osnovoj školi primenjuju se principi razvoja višestruke inteligencije profesora Hauarda Gardnera sa Univerziteta Harvard, koji podrazumevaju da se na odgovarajući način podstiče razvoj svake od 8 različitih vrsta inteligencije (nature smart, people smart, number smart, picture smart, music smart, body smart, word smart, self smart), koje su značajne za kompletan razvoj dečje ličnosti.

Deca celokupno vreme provode uz najviši kvalitet. Uče kroz zabavu i na zanimljiv način. Kroz bogat program podstiče se njihova kreativnost i inovativnost. U nastavi se upotrebljavaju najsavremeniji SMART uređaji i razvija se svest o brizi o okolini, ali i o generalnom značaju prirodne sredine za život.

Pogledajte galeriju: