Novi „Corner Day” – igra, zabava i takmičenje za savremene osnovce

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Kreativna učionica, Nacionalni, V-VIII / 13.10.2020

Novi „Corner Day” – igra, zabava i takmičenje za savremene osnovce

Učenje uz dobro raspoloženje i omiljeni školski dan

Školska manifestacija „Corner Day”, koja se odvija nekoliko puta godišnje, održana je u Savremenoj osnovnoj školi, uz mnogo zabavnih aktivnosti za osnovce.

Najpre je „Corner Day” bio održan za učenike starijih razreda. U prepodnevnim časovima, pre i posle doručka, oni su imali na raspolaganju čak sedam različitih radionica. Ovog puta učili su nešto novo i dobro se zabavili uz VR Starship, iPad kviz, Osmo, STEAM, muzičku i biološku radionicu i splet tri jezika.

„Corner Day” je prilika da se deca upoznaju sa radioničarskim radom i sadržajima novih sekcija u školi, ali i slobodnim aktivnostima koje su im na raspolaganju. Tom prilikom se primenjuju i drugačije metode rada od uobičajenih, što je deci uvek zanimljivo.

Tradicionalno dobra zabava usledila je kada su deca dobila priliku da se provozaju VR Starshipom. „Svemirski brod”, koji se nalazi u holu Savremene osnovne škole, mogao je odjednom da primi šest učenika, koji su pomoću virtuelne realnosti uživali, kako na različitim vožnjama rolerkosterom tako i na edukativnoj vožnji kroz ljudsko telo.

Najviše su ih oduševili putovanje do zvezda, plovidba dubinama mora i reli-vožnja. Pogledajte:

Drugi „Corner Day” bio je organizovan za osnovce koji pohađaju mlađe razrede. Za učenike od 1. do 4. razreda upriličeno je čak osam radionica kroz koje su se oni sjajno zabavljalo i mnogo novog naučili. To su bile: VR Starship, iPad kviz, 3D bojanka, NTC poligon, VR naočare, radionice „kulture sveta”, „čarobne ručice i prstići” kao i „vulkan eksperiment”. Stvorilo se mnogo dobre atmosfere i pozitivne energije.

Na radionici „kulture sveta” učenici su se uponali sa svetskim, najznačajnijim i najstarijim kulturama, a učili su i o važnosti poštovanja razlika. Inače, važni aspekti ove sekcije su učenje o stranim jezicima, obeležavanju bitnih svetskih praznika, nošnji, religiji. 

U okviru zanimljive radionice „čarobne ručice i prstići” deca su pravila razne aksesoare ( nakit, šešire, kaiševe, šnalice, raifove,broševe, ramove za slike, ukrasne predmete…) Tako su došla u priliku da razvijaju svoj umetnički stil i ukus, da otkriju kolike su njihove manuelne i kreativne moći.

Jedna od omiljenih aktivnosti mališana bila je „3D bojanka”. Učenici su crtali figure koji su uz pomoć tableta postajale trodimenzionalne! Ovaj metod igre posebno podstiče kreativnost i učenje. Ali, i maštu. Zamišljena superheroj, životinja, predmet ili apstrakcija – praktično oživi i dodatno rasplamsava dečiju maštu – tako važan aspekt ličnosti.

Sem toga, primena najsavremenijih tehnologija menja i nadopunjuje „klasično” dečije crtanja pomoću bojica i papira. A vreme provedeno u zajedničkom druženju na ovaj način, uvek se isplati. I prepričava. 

Da osnovci nisu osetili umor od brojnih aktivnosti već da su, naprotiv, dobili još više poleta i motivacije, pokazuju fotografije u galeriji:

Pažljivo osmišljene radionice za razvoj višestruke inteligencije

S obzirom na to da postoji više tipova i pristupa učenju, oni se u Savremenoj neguju sa jedinstvenim ciljem: podsticanje kompletnog razvoja dečje višestruke inteligencije, kao i njihovog potpunog razvoja kao ličnosti.

U Savremenoj se razvoj višestruke inteligencije realizuje u toku nastavnih, ali i vannastavnih aktivnosti, koje su organizovane tako da se kroz multidisciplinarne lekcije i pažljivo osmišljene zadatke i aktivnosti podstakne razvoj što više tipova inteligencije. Nastavnici igraju bitnu ulogu u vrsti inteligencije koju razvijaju kod učenika, jer svaki učenik ima mnogo sposobnosti i talenata, koje treba otkriti i negovati.