Otkrivanje digitalnog sveta u Savremenoj

/ / Blog, Cambridge / 18.12.2023

Otkrivanje digitalnog sveta u Savremenoj

Kraj Projekta „Video igra - društvena igra``

Učenici petog razreda su na završnom času Medijske pismenosti predstavili projekat „Video igra – društvena igra”, fokusirajući se na digitalnu i društvenu dimenziju igara. Cilj projekta je bio da učenici prezentuju igre koje igraju – na telefonima, računarima, ali i bilo koju društvenu igru.

„Brawl Stars" - Srce Projekta

Igra „Brawl Stars” zauzela je centralno mesto, gde su učenici demonstrirali svoje veštine analize i prezentacije. Nastavnica Marija Šaponjić bila je impresionirana kako su istakli pozitivne aspekte igre poput timskog rada, kao i izazove poput vremenskog ulaganja i dizajna likova.

Lekcija o Medijskoj Pismenosti

Projekat je više od igre; on uči učenike da kritički promišljaju o digitalnom sadržaju. Ovaj čas je korak ka razvoju medijske pismenosti među mladima, pripremajući ih za izazove digitalnog doba.

Više o sličnim aktivnostima i školskom životu u Savremenoj, svakog dana možete pronaći na našim društvenim mrežama.