Pomoću tehnologije brišemo granice među državama

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII / 23.12.2021

Pomoću tehnologije brišemo granice među državama

Zajednički čas učenika OŠ „Savremena” i učenika OŠ „21. maj” iz Podgorice

Učenici I-a iz OŠ „21. maj” iz Podgorice, čija je učiteljica Snežana Leovac, i učenici Savremene odeljenja I-2, čija je učiteljica Danica Nikolić, održali su zajednički čas. Zahvaljujući aplikaciji „Zoom”, vršnjaci su, bez obzira na udaljenost, čas pratili zajedno i aktivno učestvovali iz svojih učionica. Cilj časa je bio razvijanje ljubavi prema domovini i drugim nacijama, kao i uvažavanje različitosti.

Tokom školovanja u Savremenoj osnovnoj školi deca koriste najmoderniju tehnologiju, koja je pažljivo izabrana, kako bi im olakšala usvajanje novih znanja na zanimljiv i efikasan način. Osim veština i kompetencija koje se stiču od prvog do osmog razreda, Savremeni đaci imaju priliku da se upoznaju sa tehnologijom i prvim koracima u IT svetu, ali i da uče kako se aplikacije mogu koristiti na pravilan način.

PRIJATELJSTVA NASTAJU A GRANICE NESTAJU

Dobra strana tehnologije je to što vam omogućava da u realnom vremenu razgovarate sa drugim ljudima sa bilo kog kraja sveta. Ove nedelje su Savremeni osnovci čas započeli osmesima i pozdravima. Od prvog „zdravo drugari”, koje su Savremeni prvaci uputili svojim vršnjacima iz Podgorice znalo se da će se roditi nova prijateljstva.

Nakon što su se učenici upoznali, po odeljenjima su predstavili svoje države tako što je svaki učenik rekao ponešto karakteristično za svoju zemlju. Kasnije su jedni druge zapitkivali o školi, nastavi, aktivnostima koje vole i interesovanjima.

Bilo je veoma zanimljivo i raduje nas činjenica što su pojedini učenici iz OŠ „21. maj” istraživali sajt Savremene i izrazili želju da nas jednog dana i posete. Učenici su bili oduševljeni i bilo im je jako zanimljivo da razgovaraju sa drugim odeljenjem. Nadaju se da ćemo uskoro održati još jedan čas u nizu.

Najdragocenije razdoblje za svako dete je upravo period polaska u školu, kada se upoznaju sa novim dugarima i ostvaruju prva poznanstva i grade prijateljstva. Adaptacija učenika na školu podrazumeva spremnost deteta da prihvati nove obaveze i, što je još važnije, drugu decu i njihove različitosti. Često možete čuti da je tehnologja otuđila ljude, ali ukoliko uzmemo u obzir njenu zanimljivu stranu i pametno korišćenje, deca mogu naučiti da neguju prijateljstva.

Radujemo se budućim zajedničkim časovima.