Ovo mesto je po mnogo čemu značajno. Muzej vazduhoplovstva je jedan od vodećih objekata ovog tipa u svetu i osnovan je davne 1957. godine. U njemu se čuva dokumentacija iz svih perioda i oblasti vazduhoplovne istorije Jugoslavije i Srbije. Tu je i mnogo eksponata u vezi sa stranim, civilnim i vojnim vazduhoplovstvom.
Retke i odlično očuvane kolekcije aviona predstavljaju značajan izvor za sveobuhvatno sagledavanje razvoja avijacije na našim prostorima od 1911. do danas. A pametni mališani, učenici starijih razreda, koje je na ovaj put povela Maja Erić, razredni starešina, imali su bezbroj pitanja, čime su dopunili svoja znanja o letenju.
SELI SMO U ČUVENE LETELICE IZ PROŠLOG VEKA
U zbirci Muzeja, koji se nalazi u okviru kompleksa Aerodroma „Nikola Tesla”, ima preko 200 letelica. Deca su, kroz organizovanu turu, dobila informacije o nekim od najlepših i najznačajnih eksponata. Ti prelepi avioni nalaze se u zgradi Muzeja, kao i na platoima oko nje. Učenici su mogli da dodirnu letelice, a u neke od njih je bilo moguće i sesti, pa su se osetili kao pravi piloti.
Inače, deca su naučila koji je najvažniji eksponat – najznačajnije mesto zauzima lovac italijanske proizvodnje Fijat G-50, jedini sačuvani primerak na svetu. Počasno mesto zauzima G-2 galeb, prvi domaći avion s mlaznim motorom, koji je serijski proizvođen i korišćen. Od istorijskog značaja je Oluj 1, korišćen u srpskoj vojsci. A izložen je i prvi avion proizveden u Srbiji, Fizir FN, u „Ikarusu” – prvoj fabrici aviona u Srbiji.