Učenici Savremene osnovne škole učestvovali su na Nacionalnom matematičkom takmičenju „Misliša”, koje okuplja osnovce iz cele Srbije sa ciljem da promoviše ljubav prema matematici i razvija logičko razmišljanje među mladima. Sa ponosom objavljujemo da su naši đaci ostvarili izvanredne rezultate, potvrđujući posvećenost i kvalitet rada, koji negujemo u našoj školi.
Najveće priznanje ove godine pripalo je učeniku II razreda Mikhailu Khorenku iz Savremene osnovne škole, koji je osvojio prvu nagradu i time se plasirao na republički nivo takmičenja, koji će biti održan 27. aprila. Ovaj izvanredni uspeh posebno nas raduje jer potvrđuje da i najmlađi učenici mogu da zablistaju na velikim takmičenjima, kada se talenat udruži sa upornim radom i podrškom okoline.
Dvadeset dva učenika Savremene osnovne škole su pohvaljena i nagrađena za svoje sjajne rezultate.
I razred
3. mesto – Mihajlović Njegoš
Pohvala – Glasnović Nikola
Pohvala – Zubov Platon
Pohvala – Isaev Andrej
II razred
1. mesto – Khorenko Mikhail
2. mesto – Bursać Andrija
2. mesto – Velikanov Vladislav
2. mesto – Kukuškin Ilija
3. mesto – Kozlova Nina
3. mesto – Radovanović Petar
3. mesto – Stromilo Eva
3. mesto – Čudak Darija
3. mesto – Milenković Aleksandar
Pohvala – Petrović Vukašin
III razred
Pohvala – Kezić Filip
IV razred
3. mesto – Stanković Filip
Pohvala – Alibašić Alim
Pohvala – Kokeza Vukašin
Pohvala – Stevanović Vasilije
V razred
Pohvala – Nurgalijev Agljam
VI razred
Pohvala – Abakumov Viktor
Pohvala – Stamenić Petar
Učenici su se takmičili u različitim uzrasnim kategorijama, pokazujući zavidan nivo znanja, snalažljivosti i matematičkog razmišljanja.
Takmičenje „Misliša” nije samo prilika da se proveri znanje već i da se matematika doživi kao igra, izazov i prostor za kreativno razmišljanje. Učenici su rešavali zadatke koji traže domišljatost, logiku i pažljivo razmišljanje, ali i sposobnost da se pod pritiskom održi koncentracija.
Upravo je zbog toga učestvovanje na ovakvim takmičenjima važno iskustvo za sve učenike – ne samo zbog nagrada već i zbog ličnog razvoja i izgradnje samopouzdanja. Ponosni smo na to što naši đaci pristupaju ovakvim izazovima sa osmehom i entuzijazmom, a mi ćemo i dalje biti tu da ih podržimo na svakom koraku.