Stvarno drugačiji čas digitalne pismenosti za učenike Kombinovanog programa Savremene osnovne škole

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Životne veštine / 14.11.2023

Stvarno drugačiji čas digitalne pismenosti za učenike Kombinovanog programa Savremene osnovne škole

Upotreba digitalnih medija u nastavi

Učenici naše škole koji pohađaju kombinovani model nastave imali su veoma zanimljiv čas digitalne pismenosti (Digital Literacy).

Želeći da podstakne što veću samostalnost u radu, ali i što veću upotrebu digitalnih medija u nastavi, nastavnica je zadala zanimljivu temu: Plagijati, kako ih prepoznati i na koji način reagovati kada na njih naiđemo.

Autorska prava, plagiranje, citiranje i parafraziranje

Ovu temu obrađivali su učenici petog razreda, koji su se dotakli i teme autorskih prava. Upoznali su se sa raspoloživim sredstvima za prevazilaženje plagiranja, kao što su citiranje i parafraziranje, i kreirali su postere na kojima su primenili stečeno znanje i na kreativan i slikovit način opisali nove pojmove.

Učenici obožavaju ovakav vid nastave, a Kembridž predmeti pružaju upravo tu slobodu u učeničkom timskom istraživanju. Budući da su svi izvori bili na engleskom jeziku, veoma smo ponosni na naše učenike i na njihovo zalaganje na ovom času!