Takmičenje iz matematike za utvrđivanje znanja i pripremu za velike izazove

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, V-VIII, Životne veštine / 12.02.2021

Takmičenje iz matematike za utvrđivanje znanja i pripremu za velike izazove

Učenici mlađih razreda pokazali zavidne rezultate na internom matematičkom nadmetanju

Matematika nije bauk, već jedan od najinteresantnijih predmeta, koji je potreban celoga života. Sem toga, u Savremenoj osnovnoj školi važi za jedan od omiljenih predmeta.

Zato učenici rado učestvuju i na javnim ili internim takmičenjima, a jedno takvo održano je prošle nedelje u prostorijama škole.

U petak, 5. februara, učenici trećeg i četvrtog razreda učestvovali su na školskom takmičenju iz matematike. Ukupno se prijavilo 15 učenika, a preliminarni rezultati govore da su se zaista dobro pripremili.

Na ovaj način se razvija navika kod učenika da se takmiče, oni prolaze kroz ovaj neobičan izazov i penju se za jedan stepen više u iskustvu i znanju. Pred njima je bilo pet zadataka i tri sata da ih reše, a iza njih ozbiljan trud i velike pripreme.

Sigurni smo da će ovo interno takmičenje poslužiti kao sjajan poligon provere za sve učesnike jer će sa znatno solidnijim znanjem i sa celokupnim iskustvom prolaska kroz jedno ozbiljno organizovano takmičenje moći da se oslobode i fokusiraju na rad i zadatke.

KONTROLNI ZADACI IZ MATEMATIKE SU ZASNOVANI NA ŽIVOTNIM SITUACIJAMA

Mnogo stvari je u Savremenoj stvarno drugačije, pa je tako i metodologija učenja matematike takva da suštinski motiviše učenike da zavole ovaj predmet i uz to se kod njih razvijaju osećaj za timski rad i želja za uspehom. Primer takve prakse je jedan neobičan kontrolni zadatak iz matematike gde se imitira jedna životna situacija. Kao što to biva u životu – ne postoji tačna formula za rešenje problema.

Međutim, postoji ono što vas iz problema izvlači. Upravo za time je trebalo da tragaju savremeni mališani koristeći svoje vijuge i da na kraju upišu tražena matematička rešenja.

Kako učenici sami ističu, posebno im se dopada aktuelnost sadržaja i mogućnost da matematiku uče kroz igru. Zapravo, ovo je više od matematike.

Pogledajte video: