U starijim razredima počinju sa akcijama koje se odnose na lokalnu zajednicu, zatim uče o pojmovima kao što su građanin, država, vlast. Između ostalog, uče da razumeju i tumače medijske poruke. Đaci uče kroz radionice, osmišljavaju projekte, istražuju i ostvaruju ideje koje donose dobro zajednici.
Pored ostalog, na časovima građanskog vaspitanja učenici izlaze iz okvira škole i pokušavaju da reše specifičan situacioni problem u svojoj sredini, da ustanove šta znače pojmovi građanin i građansko društvo. Najzad, oni su se na radionici na otvorenom bavili jednom izuzetno bitnom temom – pravima deteta.
VERSKA NASTAVA PODRAZUMEVA SVEOBUHVATNO UČENJE O VERI, KULTURI I DUHOVNOSTI
Cilj verske nastave je da se njome posvedoči sadržaj vere i duhovno iskustvo tradicionalnih crkava i religijskih zajednica koje žive i deluju na našem životnom prostoru, da se učenicima pruži celovit religijski pogled na svet i život i da im se omogući slobodno usvajanje duhovnih i životnih vrednosti, čuvanje i negovanje sopstvenog verskog i kulturnog identiteta.