Prvenstvo u „Malim olimpijskim igrama” se organizuje u pet nivoa, a ovo je bio prvi – školsko prvenstvo. Naredni nivoi su opštinsko, okružno, međuokružno i državno prvenstvo. Cilj ovakvih okupljanja je prevashodno priprema dece nižih razreda za sportska takmičenja koja ih očekuju u višim razredima. Takmičenje se nalazi u kalendaru Ministarstva prosvete, a svaka škola je imala mogućnost da dovede četiri ekipe. U kategoriji prvog i drugog razreda ekipe su mešovite, dok se u kategoriji trećeg razreda posebno takmiče dečaci i devojčice.
SPORTSKA AKTIVNOST PODSTIČE FIZIČKI RAZVOJ I INTELIGENCIJU
Časovi fizičkog vaspitanja i sportska kultura imaju veliki značaj u obrazovnoj metodologiji koja se sprovodi u Savremenoj. Upoznavanje sa vrednostima sporta i zdrave ishrane na pravi način još u osnovnoj školi omogućava učenicima Savremene da se pravilno razvijaju i steknu ljubav prema sportu koja ih neće napuštati ni kasnije u životu.
Nastava fizičkog odvija se u velikoj sali, opremljenoj raznovrsnim sportskim rekvizitima. Kada je lepo vreme, časovi se održavaju na otvorenim terenima gde, osim mini teretane i mini terena za ekipne sportove, škola ima i trim stazu, i puno prostora za razne vežbe sa mobilnim spravama i sportove, kao što su stoni tenis i tenis. Na vannastavnim sportskim aktivnostima učenici se timski ili individualno pripremaju za učestvovanje na različitim turnirima.
Osim toga, sport doprinosi razvoju inteligencije i boljem učenju. Jedan od ključnih tipova inteligencije prema teoriji višestruke inteligencije Hauarda Gardnera jeste telesna inteligencija. A najbolji način da se ona vežba jeste upravo kroz sport.