Socijalno emotivno učenje u Savremenoj osnovnoj školi je u skladu sa Kembridž pristupom, finskim i singapurskim modelom
LINK Strategija obrazovanja 2020, pored ostalog, podrazumeva radioničarski pristup i obradu različitih tema, kao što su: društvene vrednosti, etičnost, solidarnost, uzajamna podrška, prihvatanje različitosti i sl. Insistira se na konceptu socijalno-emotivnog učenja, u skladu sa Kembridžovim pristupom. Kroz slobodnu i opuštenu aktivnost osnovci uče kako da se oslobode stresa, da preispitaju odluke i kontrolišu svoja osećanja i na taj način izrastaju u stabilniju ličnost.
Nastava u kombinaciji sa razvijanjem ličnosti deteta pokazala je najbolje efekte u sistemima poput finskog ili singapurskog. U tom smislu LINK strategija uzima u obzir kombinaciju pedagoško-psiholoških praksi obrazovnih sistema koji su se pokazali višestruko uspešnim u iznalaženju rešenja za onlajn oblike nastave. Stavljanje fokusa na sveobuhvatan razvoj dece u okviru školskog sistema, prema istraživanjima, podsticajno je za budući akademski uspeh, ali i za formiranje zdrave ličnosti. Upravo ovaj proces nadovezuje se na ETOS Savremene osnovne škole – kojim se neguju i osmišljavaju različiti vannastavni projekti sa ciljem unapređenja, oplemenjivanja i evaluacije nastavnog procesa.