Veliku pažnju učenicima je privukla igraonica muzeja. Osmaci su imali priliku da vide kako glas putuje kroz razne zvučne predmete, zatim koliko obrtaja na bicikli je potrebno da okrenemo da bismo uspeli da upalimo sijalicu i sl. Silu gravitacije, ali i percepciju stvari uopšte, učenici su proveravali u tzv. krivoj sobi, prostoriji koja je bila pod određenim uglom nakrenuta i u kojoj naizgled ništa nije bilo na svom mestu.
Učenici su bili oduševljeni i predmetima koji su se nekada koristili u domaćinstvu – ogromni kockasti televizori bili su im nezamislivi u poređenju sa današnjim. Bili su zanimljivi i njihovi komentari u vezi sa starim telefonima, bez displeja i sa brojevima na okretanje.
Muzej nauke i tehnike čuva tehnološko nasleđe i podstiče naučnoistraživački rad u domenu istorije nauke i tehnike, a učinio je i dosta kako bi svoje sadržaje prilagodio deci, sa ciljem podizanja svesti o tome da kulturnu baštinu treba čuvati. To je važno i za popularizaciju nauke i tehnike kao važnih oblasti kulturnog života.
Ovo je bio jedan stvarno drugačiji put kroz vreme, istoriju i nauku. Posle ovakve posete učenici zaista imaju proširene vidike. Zato je Muzej nauke i tehnike mesto kome će se često vraćati! Radujemo se ponovnoj poseti.