Formiranje učeničkog parlamenta

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, Uncategorized, V-VIII / 30.09.2021

Formiranje učeničkog parlamenta

Promovisanje međugeneracijske saradnje u Savremenoj

Učestvujući u radu Učeničkog parlamenta, savremeni osnovci uče o slobodi govora, uvažavanju, poštovanju i prihvatanju različitih stavova i mišljenja. Prvenstveno, uloga parlamenta je da razvije odnos pun poštovanja između učenika, nastavnika i uprave škole. Takođe, cilj je i da se deca ohrabre u osmišljavanju aktivnosti i projekata i podstaknu na samoinicijativu, što će u budućnosti uticati na njihovu samostalnost.

IZABRALI SMO PREDSTAVNIKE PARLAMENTA

Tokom septembra učenici sedmih i osmih razreda odabrali su svoje predstavnike za Učenički parlament, i to su:

  • VII-1: Filip Perišić, Iva Vuletić;
  • VII-2: Andrej Bovduj, Vera Stamenković;
  • VIII-1: Luka Jovanović, Petra Drezgić.

Na prvom sastanku sa koordinatorom, na kojem je prisustvovala i Katarina Mladenović, školski psiholog, odabrani su predsednik (Andrej), zamenik (Luka) i zapisničar (Vera).

Učenicima je ukratko predočeno šta su ciljevi i zadaci Učeničkog parlamenta i da su oni, kao predstavnici svojih odeljenja, odabrani da drugarima prenose informacije i pozivaju ih na zajedničko učešće u aktivnostima u školi.

Za prvo polugodište predloženo je dosta dobrih ideja o tome čime bi učenici mogli da se bave – od dekoracije učionica za „Halloween”, preko učešća u humanitarnim akcijama, do novogodišnjeg bazara.

U narednih nedelju dana zadatak članova je da uobliče ove ideje kako bi se usvojio plan rada Parlamenta.

Ne sumnjamo da će savremeni osnovci biti na visini zadatka, jer su to pre svega odgovorna deca koja su svesna svojih sposobnosti i spremna na prihvatanje različitih mišljenja, tolerantnost i mogućnost argumentovanog diskutovanja.