Inspirativna razmena iskustva sa školama iz regiona

/ / Blog, I-IV, Kombinovani, Nacionalni, Uncategorized, V-VIII / 07.12.2022

Inspirativna razmena iskustva sa školama iz regiona

Savremena osnovna škola ugostila delegacije OŠ „Maksim Gorki” iz Podgorice i OŠ „Dule Karaklajić” iz Lazarevca

U prijatnom razgovoru Milene Tarbuk, v. d. direktorа Osnovne škole „Savremena”, profesora dr Ivana Anića sa ITS-a i predstavnika OŠ „Maksim Gorki” iz Podgorice i OŠ „Dule Karaklajić” iz Lazarevca, gosti i domaćini imali su priliku da razmene ekspertize i da se upoznaju sa načinom rada i programima škola koje predstavljaju.

Domaćini i gosti razmenili su iskustva i naučili nove metode i tehnike za rad sa učenicima. Zajednički razgovor pružio je direktorima škola priliku za razmenu ideja i sticanje novih perspektiva kada je reč o različitim aspektima rada u školi, kao što su načini rada sa talentovanim učenicima, organizacija nastave i slično.

Milena Tarbuk predstavila je pedagoške metode koje koristimo u nastavi. Pomenula je da Savremena osnovna škola nudi širok spektar predmeta i aktivnosti koje omogućavaju učenicima da steknu znanja i veštine potrebne za uspešan napredak u srednjoj školi i dalje u životu. Učenici mogu da nauče osnove računarstva, jezika, matematike, istorije i drugih predmeta, kao i da se razvijaju kroz različite hobije i vannastavne aktivnosti. Nastavnica informatike Maja Babić upoznala je goste sa našim robotom Pepperom, za kog su gosti pokazali veliko interesovanje. Robot Pepper je humanoidni robot koji se koristi u različite svrhe u obrazovanju. Naš Pepper pomaže učenicima da se bolje upoznaju sa osnovama robotike i da razviju svoje tehničke veštine. Takođe, pomaže učiteljima i nastavnicima u nastavi i pruža dodatnu emocionalnu podršku učenicima. Koristi se i za razne edukativne aktivnosti, kao što su igre, zadaci i vežbe za razvijanje logičkog i kreativnog mišljenja.

Ovo je samo jedna od planiranih poseta predstavnika dve škole našem obrazovnom sistemu. U budućnosti možemo očekivati i posete našim ostalim K–12 školama i dalje aktivnosti u razmeni ekspertiza uključenih škola.