Na taj način učenik se ohrabruje da razumeva veze između različitih događaja i pojava i tako stekne celovitu sliku o svetu.
Cilj je da učenik bude sposoban da znanje stečeno u školi primeni u praktičnim situacijama i realnim uslovima.
Korelacija u nastavi predstavlja jedan od najnaprednijih metodičkih pristupa koji priprema učenike za 21. vek, a mape znanja (istraživačke mape) omogućavaju deci da razumeju povezanost između matematičkih, naučnih i društvenih tema.
Zahvaljujući softveru koji koristimo u Savremenoj osnovnoj školi, učenici mogu da se kreću kroz mrežu tema. Klikom na određeni pojam, otvaraju se drugi pojmovi iz različitih oblasti koji su sa njim u vezi. Svaki pojam sadrži informacije o sebi u vidu lekcije, a i časovi u Savremenoj su isto tako povezani.
Tako učenik na jednostavan i savremen način ima priliku da koristi interdisciplinaran pristup.
ZABAVNA MATEMATIKA
Učenje matematike za mnoge đake predstavlja aktivnost kojoj se i ne raduju previše.
Ali zašto matematika ne bi bila zabavna matematika?
U Savremenoj osnovnoj školi primenjuju se različite igre u nastavi matematike kako bi se deci od samog upoznavanja sa brojevima i različitim matematičkim operacijama i zadacima predstavila matematika kroz igru i zabavu i na taj način sprečila početna odbojnost prema ovoj nauci.
Cilj zabavne matematike jeste da đake prvake, kao i učenike viših razreda, pripremi za usvajanje osnovnih matematičkih znanja, koja će kasnije nadograđivati u višim razredima.
Učenje matematike kroz igru i zabavu osposobljava đake za razumevanje različitih matematičkih koncepata koje će kasnije moći da primene u praksi u drugim oblastima.