Dizajniran od strane nastavnika za nastavnike, LU sistem uključuje sve veću raznolikost aplikacija zasnovanih na nastavnom planu i programu koje pokrivaju skoro sve školske predmete. Redovno ažurirane i prilagodljive potrebama svakog uzrasta i školskog programa, aktivnosti su pažljivo osmišljene kako bi pomogle deci da u potpunosti neguju svoje fizičke i obrazovne potrebe. LU aplikacije su osmišljene za sve predmete – od matematike i STEAM predmeta do fizičkog vaspitanja, jezika, geografije i mnogih drugih. LU projektuje matematičke operacije i odgovore na zidu koje nastavnik može da izabere ili čak da kreira nove u zavisnosti od potreba i nivoa veština učenika.
Kako funkcioniše Newton aplikacija?
Učenici u dva ili četiri reda (u zavisnosti od broja učenika u odeljenju) moraju da trče i pogode specijalnom mekom loptom tačan odgovor što je brže moguće pre nego što istekne vreme. LU prepoznaje kada je pogođen tačan odgovor i dodaje bod timu. Koju vrstu matematičkih operacija će koristiti i koliko bodova je potrebno do pobede, može izabrati korisnik (tj. nastavnik).
Korisnici LU sistema mogu da komuniciraju jedni sa drugima i razmenjuju dobre prakse i iskustva preko LU zajednice. Na ovaj način se stvara sinergija između prosvetnih radnika širom sveta kako bi se deci omogućilo da razviju svoj pun potencijal. LU je osvojio nagradu EdTech Cool Tool 2022 u kategoriji Igre za učenje/simulaciona rešenja, koja odaje priznanje kompanijama koje doprinose tehnološkoj transformaciji obrazovanja.
Mnoge evropske škole su instalirale LU u svojim prostorijama, a povratne informacije korisnika/nastavnika su pozitivne. Evo nekih od njihovih komentara: