Ovo pitanje je istaknuto u nalazima međunarodnih studentskih anketa kao što su PISA ankete Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj, a najnoviji izveštaj iz 2018. pokazuje da u EU-27 oko 23% petnaestogodišnjaka ne dostiže čak ni osnovne nivoe veština iz matematike i prirodnih nauka. Slabi rezultati posebno preovladavaju među učenicima sa socioekonomskim nedostacima i onima sa poremećajima učenja, kao što je diskalkulija.
Izveštaj Euridike iz 2022. skreće pažnju na ove nalaze i naglašava da „način na koji se nastava matematike i prirodnih nauka odvija u školama u velikoj meri utiče na stavove učenika prema ovim predmetima, kao i na njihovu motivaciju za učenje i, samim tim, na njihov uspeh.” Na osnovu toga, pokrenuli smo jedinstven projekat koji okuplja zemlje iz različitih regiona Evrope (Belgija, Francuska, Grčka i Srbija) sa ciljem da se inovativnim nastavnim metodama i resursima reši problem anksioznosti i slabih postignuća iz matematike.
Projekat „Math&Move” će povezati apstraktne matematičke pojmove sa konkretnom stvarnošću učenika uzrasta 6–9 godina korišćenjem pokreta i storitelinga. Projekat se zasniva na pružanju učenicima opipljivih aktivnosti (bilo kroz pokrete celog ili delova tela) koje tradicionalne matematičke instrukcije stavljaju u određeni kontekst koristeći primere koji aktiviraju njihovu maštu i na taj način smanjuju stres povezan sa učenjem matematike. Na ovaj način, multidisciplinarni pristup ovog projekta takođe će istovremeno dopreti do raznolikog skupa učenika baveći se različitim inteligencijama: vizuelno-prostornom, verbalno-lingvističkom, logičko-matematičkom i telesno-kinestetičkom.