Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
![Aplikacije za predškolsko](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/SOS-Aplikacije-Predskolsko817x390.png)
Edukativne i zabavne aplikacije za najmlađe osnovce
Interaktivno učenje kroz sliku, zvuk i dodir
Specijalno prilagođene razvoju i potrebama učenika od I do IV razreda, edukativne aplikacije omogućavaju vašem osnovcu da na napredan i savremen način savladava gradivo. Uz pomoć slike, zvuka i grafike u službi znanja, učenik od malih nogu stiče ljubav ka učenju i upoznaje se sa edukativnom ulogom i potencijalima pametnih uređaja.
Aplikacije za uzrast od I do IV razreda
Motion Math je inovativni model za upoznavanje sa osnovama matematike kroz vizuelno bogat i zabavan sadržaj. Aplikacije za matematiku poput ove predstavljaju kombinaciju igrica i fizičkog gameplaya koje povezuju mišićnu memoriju osnovca sa sadržajem i tako olakšavaju razumevanje i usvajanje osnovnih matematičkih pojmova kakvi su: brojanje, merenje, oblici. Igre ne zahtevaju čitanje, lake su za rukovanje i čine da vaše dete zavoli matematiku od malih nogu.
![Math aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Math-slika.png)
![bee bot](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/beesajt-240x180.jpg)
Bee-Bot je ime za specijalno osmišljenog robota-pčelicu za edukativnu upotrebu kod najmlađih osnovaca. Šareni, laki za rukovanje, ovi robotići donose uzbuđenje i bude radoznalost, a vaše dete obožavaće da uči uz njih. Bogati dodatni materijali i kurikulum sa više od 100 lekcija omogućavaju učeniku da stiče znanja iz različitih oblasti – od matematike (prepoznavanje oblika, brojanje…), preko maternjeg i stranog jezika, pa sve do prirode i sveta koji okružuje osnovce.
Daisy the Dinosaur je simpatični dinosaurus koji voli da pleše i istovremeno uči vaše dete osnovama programiranja – najtraženije i najprofitabilnije veštine današnjice. Učenici pomoću jednostavnog drag and drop interfejsa upravljaju Daisyjem kroz različite izazove. Kroz sagledavanje objekata i događaja, povezanost pokreta i lika na ekranu, vaš osnovac savladava osnovne programerske koncepte.
![Dino](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Dino.png)
![Kodable aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Kodable-slika-260x120.png)
Kodable je aplikacija uz koju deca do 10 godina uče početne koncepte kodiranja i savladavaju njegove osnove kroz zabavu i edukativne igre. Dodatna vrednost jeste to što se uz Kodable stiču znanja i iz jezika i matematike i što roditelji mogu da koriste ovu aplikaciju zajedno sa decom čak i ako nikada ranije nisu kodirali. Korišćenjem ove aplikacije osnovac jača svoje kritičko mišljenje, komunikaciju, kreativnost i saradnju sa drugima.
ScratchJr omogućava učeniku da pravi sopstvene interaktivne priče i igre. Kroz rešavanje problema, kreiranje projekata i saradnju sa drugarima, osnovac razvija kreativnost i logičko mišljenje. Učenik sastavlja blokove koji predstavljaju linije koda i tako omogućava junacima igrica da se kreću, skaču, pevaju. Takođe kreira i izgled junaka, pa mu tako pozajmljuje svoj glas ili sliku. Aplikacija ScratchJr napravljena je sa ciljem da podstiče socijalni, kognitivni, lični i emotivni razvoj osnovaca.
![Scratch aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/scratch-slika-265x125.png)
![iMovie aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/Movie-slika1.png)
Sa svojim drugarima i učiteljima, vaše dete pomoću aplikacije iMovie kreira zanimljive video-priče o različitim temama: od toga kako je provelo dan u školi, preko novih stvari koje je naučilo, do beleženja rasta i napretka biljaka koje učenici gaje u učionici. Posebno zanimljiva aktivnost jeste pravljenje kratkog filma: učenici imaju jasno podeljene uloge – dok jedni glume, drugi snimaju, treći kreiraju scenografiju. Vaše dete razvija kreativnost dok se zabavlja sa svojim vršnjacima.
Greenscreen omogućava osnovcima da prave kratke filmove, reportaže i priloge. Efekat zelenog ekrana koristi se u filmovima i na televiziji kako bi stvorio utisak da su glumci na drugoj planeti ili da se voditelj vremenske prognoze nalazi ispred mape. Na ovaj način učenici obrađuje različite teme – od vremena, preko zanimljivih gradova i pejzaža, do života na drugim planetama; oni se javljaju sa meseca, iz pustinje, sa mora i kopna – gde god ih uzbudljivi svet učenja odvede. Njihova mašta i kreativnost ovde nemaju granice!
![greenscreen aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/green-slika.png)
![skitch](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/skitchlogo4c-244x100.png)
Pomoću aplikacije Skitch nastavnici mogu učenicima da predstave lekcije na vrlo živopisan način. Brojanje, prepoznavanje oblika, učenje reči kroz slike i prirodni fenomeni postaju lako pamtljivi. Zahvaljujući mogućnosti crtanja po fotografijama, Skitch dozvoljava vašem detetu da ispolji svoju kreativnost i kroz interakciju bolje razume predstavljene objekte.
Explain Everything na interaktivan i zanimljiv način upoznaje osnovce sa svetom znanja i učenja. Sa svojim učiteljima, učenici kreiraju i snimaju sopstvene tutorijale kako se nešto koristi ili objašnjenja o različitim pojavama. Na taj način dete bolje pamti novonaučene stvari jer ih, prezentujući ih vršnjacima, istovremeno samo usvaja i lakše razume. Referati nisu nikada bili zanimljiviji.
![explain everything aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/explain-everything-slika.png)
![edu creations aplikacija](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2018/07/edu-creations-slika.png)
Educreations omogućava učiteljima da snime kratke, interaktivne, zabavne priče koje predstavljaju rezime onoga što je dete učilo. Na taj način osnovac može da pogleda lekcije bilo gde i bilo kad – u učionici, kod kuće, u smartbusu, na raspustu ili preko vikenda. Ovi rezimei lekcija su animirani i interesantni, tako da će ih učenik rado gledati, a ono što je naučio dugo će pamtiti. Pored usvajanja novog znanja, dete uz ovu aplikaciju razvija i informatičku pismenost.
Google aplikacije za obrazovanje
Google aplikacije za obrazovanje imaju za cilj da poboljšaju nastavni proces tako što će olakšati pristup edukativnim materijalima, omogućiti projektnu nastavu i ubrzati komunikaciju sa učiteljima i nastavnicima. Osnovci od I do IV razreda koriste email i chat, zajednički disk za čuvanje dokumenata, aplikaciju za postavljanje/predavanje zadataka, kalendar sa važnim datumima u životu škole i odabrane veb-sajtove. Prilikom upisa, učenik i roditelj dobijaju nalog putem kojeg pristupaju svim Google aplikacijama koje škola koristi.
iPad aplikacije u nastavi
iPad uređaji na kojima rade učenici Savremene osnovne škole predstavljaju svojevrsne elektronske sveske koje učenje čine lakšim, zanimljivijim i interaktivnijim. iPad koji koriste učenici od I do IV razreda dolazi sa specijalno instaliranim edukativnim aplikacijama za njihov uzrast.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2019/01/3dcell_brain_bones.png)
iPad aplikacije poput 3D Cell, 3D Brain i 3D Bones učenike na slikovit i jednostavan način upoznaju sa ljudskim telom: ćelijama, mozgom i kostima, kao i načinom njihovog funkcionisanja. Zahvaljujući ovim aplikacijama, učenici stiču osnovna znanja o svom telu i njegovoj kompleksnosti.
iPad aplikacije za matematiku PCalc Lite, iMathematics, Photomath, Mathletics, Geometry Pad i Geometry: Constructions Tutor omogućavaju osnovcima da se na jednostavan i zanimljiv način upoznaju sa matematičkim oblastima: aritmetikom, algebrom i geometrijom. Zahvaljujući ovakvom susretu sa matematikom u ranom dobu, ona neće predstavljati bauk za osnovce Savremene.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2019/01/iPad-aplikacije-za-matematiku.jpg)
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2019/01/aplikacije_ucenje.jpg)
Pored srpskog najzastupljeniji jezik u Savremnoj je engleski. Časovi engleskog jezika za najmlađe osnovce obogaćeni su aplikacijama koje olakšavaju učenje: Dictionary, Kindle, Inkling i Audible.
Interaktivni kvizovi za proveru znanja
Napredak vašeg deteta redovno se proverava različitim metodama propisanim planom i programom. Međutim, tu su i zabavni načini provere znanja zbog kojih učenici Savremene osnovne škole nikad ne strepe od ispitivanja. Aplikacija Edmodo postavlja istraživačke zadatke učenicima i angažuje ih da učestvuju u edukativnim igrama i takmiče se u kvizovima i diskusijama.
Kahoot! dozvoljava učiteljima da na kraju svake lekcije naprave online kviz koji mogu raditi istovremeno i upoređivati svoje rezultate.
Ispitivanje nikad nije bilo zabavnije.
![](https://www.savremena-osnovna.edu.rs/wp-content/uploads/2019/01/interaktivni_kvizovi.jpg)
Tehnologija u službi osnovaca
Raznovrsne aplikacije imaju za cilj da nastavni proces učine interaktivnim i omoguće detetu da bude njegov aktivni učenik tako što će biti angažovano i zainteresovano. Uz različite pristupe učenju koje ove aplikacije donose i kroz mnoštvo oblasti koje pokrivaju, budi se i podstiče učenikova radoznalost, koja razvija celoživotnu ljubav prema učenju i upoznaje učenika sa alatima koji mu omogućavaju kasnije samostalno usavršavanje.
Krajnji rezultat: Srećna deca koja znaju kako da koriste tehnologiju u svrhu edukacije!