Proverite da li je Savremena osnovna škola pravo mesto za Vaše dete.
Edukativne i zabavne aplikacije za najmlađe osnovce
Interaktivno učenje kroz sliku, zvuk i dodir
Specijalno prilagođene razvoju i potrebama učenika od I do IV razreda, edukativne aplikacije omogućavaju vašem osnovcu da na napredan i savremen način savladava gradivo. Uz pomoć slike, zvuka i grafike u službi znanja, učenik od malih nogu stiče ljubav ka učenju i upoznaje se sa edukativnom ulogom i potencijalima pametnih uređaja.
Aplikacije za uzrast od I do IV razreda
Motion Math je inovativni model za upoznavanje sa osnovama matematike kroz vizuelno bogat i zabavan sadržaj. Aplikacije za matematiku poput ove predstavljaju kombinaciju igrica i fizičkog gameplaya koje povezuju mišićnu memoriju osnovca sa sadržajem i tako olakšavaju razumevanje i usvajanje osnovnih matematičkih pojmova kakvi su: brojanje, merenje, oblici. Igre ne zahtevaju čitanje, lake su za rukovanje i čine da vaše dete zavoli matematiku od malih nogu.
Bee-Bot je ime za specijalno osmišljenog robota-pčelicu za edukativnu upotrebu kod najmlađih osnovaca. Šareni, laki za rukovanje, ovi robotići donose uzbuđenje i bude radoznalost, a vaše dete obožavaće da uči uz njih. Bogati dodatni materijali i kurikulum sa više od 100 lekcija omogućavaju učeniku da stiče znanja iz različitih oblasti – od matematike (prepoznavanje oblika, brojanje…), preko maternjeg i stranog jezika, pa sve do prirode i sveta koji okružuje osnovce.
Daisy the Dinosaur je simpatični dinosaurus koji voli da pleše i istovremeno uči vaše dete osnovama programiranja – najtraženije i najprofitabilnije veštine današnjice. Učenici pomoću jednostavnog drag and drop interfejsa upravljaju Daisyjem kroz različite izazove. Kroz sagledavanje objekata i događaja, povezanost pokreta i lika na ekranu, vaš osnovac savladava osnovne programerske koncepte.
Kodable je aplikacija uz koju deca do 10 godina uče početne koncepte kodiranja i savladavaju njegove osnove kroz zabavu i edukativne igre. Dodatna vrednost jeste to što se uz Kodable stiču znanja i iz jezika i matematike i što roditelji mogu da koriste ovu aplikaciju zajedno sa decom čak i ako nikada ranije nisu kodirali. Korišćenjem ove aplikacije osnovac jača svoje kritičko mišljenje, komunikaciju, kreativnost i saradnju sa drugima.
ScratchJr omogućava učeniku da pravi sopstvene interaktivne priče i igre. Kroz rešavanje problema, kreiranje projekata i saradnju sa drugarima, osnovac razvija kreativnost i logičko mišljenje. Učenik sastavlja blokove koji predstavljaju linije koda i tako omogućava junacima igrica da se kreću, skaču, pevaju. Takođe kreira i izgled junaka, pa mu tako pozajmljuje svoj glas ili sliku. Aplikacija ScratchJr napravljena je sa ciljem da podstiče socijalni, kognitivni, lični i emotivni razvoj osnovaca.
Sa svojim drugarima i učiteljima, vaše dete pomoću aplikacije iMovie kreira zanimljive video-priče o različitim temama: od toga kako je provelo dan u školi, preko novih stvari koje je naučilo, do beleženja rasta i napretka biljaka koje učenici gaje u učionici. Posebno zanimljiva aktivnost jeste pravljenje kratkog filma: učenici imaju jasno podeljene uloge – dok jedni glume, drugi snimaju, treći kreiraju scenografiju. Vaše dete razvija kreativnost dok se zabavlja sa svojim vršnjacima.
Greenscreen omogućava osnovcima da prave kratke filmove, reportaže i priloge. Efekat zelenog ekrana koristi se u filmovima i na televiziji kako bi stvorio utisak da su glumci na drugoj planeti ili da se voditelj vremenske prognoze nalazi ispred mape. Na ovaj način učenici obrađuje različite teme – od vremena, preko zanimljivih gradova i pejzaža, do života na drugim planetama; oni se javljaju sa meseca, iz pustinje, sa mora i kopna – gde god ih uzbudljivi svet učenja odvede. Njihova mašta i kreativnost ovde nemaju granice!
Pomoću aplikacije Skitch nastavnici mogu učenicima da predstave lekcije na vrlo živopisan način. Brojanje, prepoznavanje oblika, učenje reči kroz slike i prirodni fenomeni postaju lako pamtljivi. Zahvaljujući mogućnosti crtanja po fotografijama, Skitch dozvoljava vašem detetu da ispolji svoju kreativnost i kroz interakciju bolje razume predstavljene objekte.
Explain Everything na interaktivan i zanimljiv način upoznaje osnovce sa svetom znanja i učenja. Sa svojim učiteljima, učenici kreiraju i snimaju sopstvene tutorijale kako se nešto koristi ili objašnjenja o različitim pojavama. Na taj način dete bolje pamti novonaučene stvari jer ih, prezentujući ih vršnjacima, istovremeno samo usvaja i lakše razume. Referati nisu nikada bili zanimljiviji.
Educreations omogućava učiteljima da snime kratke, interaktivne, zabavne priče koje predstavljaju rezime onoga što je dete učilo. Na taj način osnovac može da pogleda lekcije bilo gde i bilo kad – u učionici, kod kuće, u smartbusu, na raspustu ili preko vikenda. Ovi rezimei lekcija su animirani i interesantni, tako da će ih učenik rado gledati, a ono što je naučio dugo će pamtiti. Pored usvajanja novog znanja, dete uz ovu aplikaciju razvija i informatičku pismenost.
Google aplikacije za obrazovanje
Google aplikacije za obrazovanje imaju za cilj da poboljšaju nastavni proces tako što će olakšati pristup edukativnim materijalima, omogućiti projektnu nastavu i ubrzati komunikaciju sa učiteljima i nastavnicima. Osnovci od I do IV razreda koriste email i chat, zajednički disk za čuvanje dokumenata, aplikaciju za postavljanje/predavanje zadataka, kalendar sa važnim datumima u životu škole i odabrane veb-sajtove. Prilikom upisa, učenik i roditelj dobijaju nalog putem kojeg pristupaju svim Google aplikacijama koje škola koristi.
iPad aplikacije u nastavi
iPad uređaji na kojima rade učenici Savremene osnovne škole predstavljaju svojevrsne elektronske sveske koje učenje čine lakšim, zanimljivijim i interaktivnijim. iPad koji koriste učenici od I do IV razreda dolazi sa specijalno instaliranim edukativnim aplikacijama za njihov uzrast.
iPad aplikacije poput 3D Cell, 3D Brain i 3D Bones učenike na slikovit i jednostavan način upoznaju sa ljudskim telom: ćelijama, mozgom i kostima, kao i načinom njihovog funkcionisanja. Zahvaljujući ovim aplikacijama, učenici stiču osnovna znanja o svom telu i njegovoj kompleksnosti.
iPad aplikacije za matematiku PCalc Lite, iMathematics, Photomath, Mathletics, Geometry Pad i Geometry: Constructions Tutor omogućavaju osnovcima da se na jednostavan i zanimljiv način upoznaju sa matematičkim oblastima: aritmetikom, algebrom i geometrijom. Zahvaljujući ovakvom susretu sa matematikom u ranom dobu, ona neće predstavljati bauk za osnovce Savremene.
Pored srpskog najzastupljeniji jezik u Savremnoj je engleski. Časovi engleskog jezika za najmlađe osnovce obogaćeni su aplikacijama koje olakšavaju učenje: Dictionary, Kindle, Inkling i Audible.
Interaktivni kvizovi za proveru znanja
Napredak vašeg deteta redovno se proverava različitim metodama propisanim planom i programom. Međutim, tu su i zabavni načini provere znanja zbog kojih učenici Savremene osnovne škole nikad ne strepe od ispitivanja. Aplikacija Edmodo postavlja istraživačke zadatke učenicima i angažuje ih da učestvuju u edukativnim igrama i takmiče se u kvizovima i diskusijama.
Kahoot! dozvoljava učiteljima da na kraju svake lekcije naprave online kviz koji mogu raditi istovremeno i upoređivati svoje rezultate.
Ispitivanje nikad nije bilo zabavnije.
Tehnologija u službi osnovaca
Raznovrsne aplikacije imaju za cilj da nastavni proces učine interaktivnim i omoguće detetu da bude njegov aktivni učenik tako što će biti angažovano i zainteresovano. Uz različite pristupe učenju koje ove aplikacije donose i kroz mnoštvo oblasti koje pokrivaju, budi se i podstiče učenikova radoznalost, koja razvija celoživotnu ljubav prema učenju i upoznaje učenika sa alatima koji mu omogućavaju kasnije samostalno usavršavanje.
Krajnji rezultat: Srećna deca koja znaju kako da koriste tehnologiju u svrhu edukacije!