Ovaj vek je doba koje će obeležiti primena naprednih tehnologija u svim oblastima života. Deca današnjice od malih nogu rastu i razvijaju se koristeći najsavremenije tehnologije, što izaziva brojne dileme, jer nije zanemarljiv broj onih koji smatraju da njihova rana upotreba ometa pravilan razvoj dece i urušava društvenu komponentu njihovog razvoja.
U Savremenoj se pitanje rane upotrebe tehnologije smatra velikim izazovom, jer imamo stav da je u 21. veku primena tehnologije neophodna i korisna, ali isto tako želimo da ukažemo deci na sve opasnosti njene nesavesne i štetne upotrebe.
Savremena stavlja snažan fokus na ispravnu percepciju tehnologije. Želimo da naučimo decu da ne budu potčinjena tehnologiji, već da od nje izvuku najbolje i najkorisnije za sebe i društvo u kom će živeti u budućnosti. Zato smo inkorporirali ono najbolje od savremenih dostignuća u obrazovne svrhe kako bismo na njima blizak, uzbudljiv i lako pamtljiv način poboljšali doživljaj naučenog. I što je najvažnije, od pasivnog konzumenta oni postaju kreativni stvaraoci. Deca više ne igraju igrice, već ih prave – kreiraju njihove glavne junake i smišljaju strategije.
Učenike kroz svet savremenih tehnologija vodi pažljivo odabran tim učitelja koji vrši stalan nadzor kad je reč o načinu upotrebe tehnologije, edukuje decu o digitalnom okruženju i štiti ih od potencijalnih zloupotreba. Kroz upotrebu tehnologije u edukativne svrhe, učenici se na vreme upoznaju sa njenim pozitivnim aspektima i stiču sposobnost da se zaštite od njenih neželjenih uticaja. Na taj način osnovci usvajaju važna znanja koja im omogućavaju uspešan rad i učenje u digitalnom 21. veku.