Pred učenike se postavlja problemska situacija: Na Marsu se pokvario robot sa tri člana posade (astronauta), koji su otkrili veoma važne informacije o ovoj planeti. Potrebno je napraviti i lansirati (programirati) tri nova robota na Mars kako bi se otklonio kvar i spasili astronauti kojima polako ponestaju zalihe hrane i pića.
Kako bi se đacima približila situacija, koriste se ClassVR uređaji, koji će pomoću tehnologije virtuelne realnosti đacima omogućiti da dožive kako izgleda život na Marsu i gde treba da pošalju robote koje će samostalno kreirati.
Nakon toga se dele u tri grupe i prave robote: prva grupa treba da napravi mBot robota, u kome će se prevoziti hrana, piće i alati na Mars, druga grupa Makeblock Arm Tank robota, koji će prevoziti astronaute, dok treća sastavlja Camera Dolly robota, koji će snimiti celu ekspediciju. Zatim svaka grupa treba da programira svog robota za ove funkcije.
Kroz ovakve zadatke, učenici kroz igru, na plastičan način, stiču znanje o planetama, uče osnove programiranja, inženjerstva, matematike i logike, a istovremeno razvijaju i sposobnost rešavanja problema, algoritamsko razmišljanje, timski rad i empatiju.